Välkommen till min blogg. Här lägger jag upp bilder på olika saker jag designar. Väskor, tyg, kuddfodral och mycket annat. En del saker letar jag rätt på och gör en make over och annat designar jag själv. Visar även en del tips på olika pyssel, både pyssel som kräver lite mer utrymme men även pyssel som går att sitta vid köksbordet och må bra av. Hoppas att du som besöker min blogg får både inspiration och glädje att själv försöka. Besök även min andra blogg www.ingerssagor.blogspot.com där skriver jag olika sagor/berättelser och lägger upp en hel del enkla recept. Kram Inger

lördag 24 maj 2014

Blomkrukor i rad

Ett roligt sätt att arrangera blommor på är att trä krukor på en pinne. Här har jag trätt krukorna på ett armeringsjärn som jag har satt fast i gräsmattan. Krukorna hålls på plats av tyngdlagen när de är fyllda med jord. Passa bara så att inte det blir för mycket gjord mot den lutande kanten för då rinner det jord längs efter krukorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar