Välkommen till min blogg. Här lägger jag upp bilder på olika saker jag designar. Väskor, tyg, kuddfodral och mycket annat. En del saker letar jag rätt på och gör en make over och annat designar jag själv. Visar även en del tips på olika pyssel, både pyssel som kräver lite mer utrymme men även pyssel som går att sitta vid köksbordet och må bra av. Hoppas att du som besöker min blogg får både inspiration och glädje att själv försöka. Besök även min andra blogg www.ingerssagor.blogspot.com där skriver jag olika sagor/berättelser och lägger upp en hel del enkla recept. Kram Inger

fredag 30 september 2016

Vinterkappa

Jag har köpt ett så fint tyg på rea hos en tygaffär som lades ner för ca 1½ år sedan. Och nu har jag äntligen kommit igång att sy min vinterkappa. Varm, mjuk och gosig med fint björnmotiv. Jag har fodrat den och ska bara att fålla och sy dit knappar eller hakar så är den klar. Redo för en kall vinter här i norr.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar