Välkommen till min blogg. Här lägger jag upp bilder på olika saker jag designar. Väskor, tyg, kuddfodral och mycket annat. En del saker letar jag rätt på och gör en make over och annat designar jag själv. Visar även en del tips på olika pyssel, både pyssel som kräver lite mer utrymme men även pyssel som går att sitta vid köksbordet och må bra av. Hoppas att du som besöker min blogg får både inspiration och glädje att själv försöka. Besök även min andra blogg www.ingerssagor.blogspot.com där skriver jag olika sagor/berättelser och lägger upp en hel del enkla recept. Kram Inger

torsdag 2 oktober 2014

Gammal affärs/kassadisk

Jag har letat efter en gammal affärs/kassadisk i många år. Men antingen har de varit alldeles för dyra eller också för långt bort så att frakten skulle kosta mer än själva disken. Den är tung med flertalet lådor och mycket glas, som dessutom gör den ännu svårare att transportera och få fram hel. Men helt plötsligt händer det. Min man såg en blocketannons som jag snabbt ringde på och den blev min. Endast  5 mil från oss och till ett mycket bra pris. Dagen efter hämtade disken och nu ska det bli roligt att "pimpa". Så glad. Fortsättning följer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar