Välkommen till min blogg. Här lägger jag upp bilder på olika saker jag designar. Väskor, tyg, kuddfodral och mycket annat. En del saker letar jag rätt på och gör en make over och annat designar jag själv. Visar även en del tips på olika pyssel, både pyssel som kräver lite mer utrymme men även pyssel som går att sitta vid köksbordet och må bra av. Hoppas att du som besöker min blogg får både inspiration och glädje att själv försöka. Besök även min andra blogg www.ingerssagor.blogspot.com där skriver jag olika sagor/berättelser och lägger upp en hel del enkla recept. Kram Inger

söndag 23 februari 2014

Axelväska

Jag älskar väskor och får aldrig för många. Eftersom jag har många olika större och mindre stuvbitar så passar det bra att använda dem till att göra en ny väska. Den här fick bli i röd/rosa nyanser. Det röda tyget har jag färgat och tryckt mönster på. Tyvärr syns inte mönstret så mycket på bilderna. Jag har också använt lite gammal spets, både på väskan och på mobilfacket. Ett vävt bälte/skärp sedan 60-talet fick också plats på väskan. Under så har jag satt dit nitar som jag har köp för halva priset och som passar perfekt till väskan.Väskan är också fodrad och det finns också en innerficka för nycklar med mera. Rolig att sy så det blir nog flera i olika färger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar