Välkommen till min blogg. Här lägger jag upp bilder på olika saker jag designar. Väskor, tyg, kuddfodral och mycket annat. En del saker letar jag rätt på och gör en make over och annat designar jag själv. Visar även en del tips på olika pyssel, både pyssel som kräver lite mer utrymme men även pyssel som går att sitta vid köksbordet och må bra av. Hoppas att du som besöker min blogg får både inspiration och glädje att själv försöka. Besök även min andra blogg www.ingerssagor.blogspot.com där skriver jag olika sagor/berättelser och lägger upp en hel del enkla recept. Kram Inger

måndag 25 mars 2013

Beställ Bängel

Nu går det att beställa en Bängel. Alla är numrerade och finns i olika färger. Du kan beställa färg och storlek. Den mest sålda är i storlek ca 10 cm hög och kostar 150 :-. På den övre bilden är det Lussan, Blomman och tombus som är storlek ca 10 cm. I bängelfamiljen finns det Bängel, Tomtebus, Lussan och Blomman. Välkommen med din beställning via mail inger.kalotini@hotmail.com eller pm:a mig på facebook, Inger Kalotini. Bängel är en ängel med glorian på sned och luddiga vingar, Lussan med luciakronan på sned, Tomtebus med tomteluvan på sned och Blomman är midsommarflickan med en blomma på sned i håret.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar